Praktisk information

Henvendelse på klinikken
Kl. 8.00-9.00 har sekretæren travlt ved telefonen med akutte henvendelser, der kræver tid samme dag. 
Hvis behov for direkte henvendelse til klinikken, da helst i tidsrummet kl. 9.00-12.00
Al henvendelse skal primært ske på telefon eller via e-konsultation. Sekretariatet er bemandet mandag-fredag kl. 8.00-12.00, undtaget 9.45-10.00.   

 

Telefontid ml kl. 8.00-12.00
Kl. 8.00-9.00 har sekretæren travlt ved telefonen med akutte henvendelser, der kræver tid samme dag. Hvis din henvendelser ikke drejer sig om tid samme dag bedes du venligst ringe ml. kl. 9.00-12.00

Lægerne har ikke telefontid, der tilbydes kun aftalte telefonkonsultationer i særtilfælde.

Ved behov for akut lægehjælp ring 86 27 15 00 - KUN til alvorlige henvendelser, hvor det ikke er forsvarligt at vente i køen også efter kl. 12.00, hvor telefontiden er slut (fredag efter kl 12.00 henviser vi til anden lægepraksis, som passer for os indtil kl. 16.00)

Efter kl. 16.00 på hverdage, i weekender og på helligdage henvises til lægevagten på tlf. 70 11 31 31

 

E-kommunikation
Er beregnet til korte spørgsmål og svar. Svares indenfor 5 hverdage.

IKKE beregnet til spørgsmål om akut sygdom - ring da venligst i stedet

 

Tidsbestilling og recepter
Du kan bestille tid eller medicin hos klinikpersonalet på telefonen mandag-fredag mellem kl. 9.00 -12.00 eller online på Patientportalen, Min Læge app eller app'en Medicinkortet. E-recepters behandlingstid er op til 3 hverdage

E-recepter er IKKE muligt på benzodiazepiner, sovemedicin, morfin mm. Disse medicinfornyelser kræver konsultation

 

Årskontroller

Forprøver laves ved vores bioanalytiker. Svar er ved vores sygeplejerske, medmindre andet er aftalt. Har du flere kroniske sygdomme vil det som udgangspunkt kræve 1 svar konsultation pr. sygdom, der kan ikke laves flere tider samme dag

 

Videokonsultation
Vi tilbyder nu videokonsultation via "Min Læge" app'en.

For at få adgang til videokonsultation kræver det, at du har booket tid på forhånd.
Dette kan gøres ved telefonisk kontakt til klinikken eller via vores hjemmeside under tidsbestilling og vælge "Videokonsultation"

For at bruge videokonsultation, skal du downloade app'en "Min Læge"

Når man har tid til videokonsultation, skal man "tage plads" i det virtuelle venteværelse via app'en "Min Læge". Man kan ikke tage plads i venteværelset uden forudgående aftale med klinikken.

Der kan forekomme ventetid, og hvis lægen ikke kan komme igenenm til dig med video, ringer lægen  til dig i stedet.

Vejledninger for videokonsultationer: https://minlaegeapp.dk/guide-videokonsultation/